[Desenvolupament] Catalanitzador per a Mac

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic abr 11 11:36:11 CEST 2012

2012/4/11 Miquel Labòria <mlaboria a bloks.cat>

> Bon dia a tothom,
>
> Em presento sóc el Miquel Labòria del Bloc d'Apple en Català.
> Fa temps vem ja vem fer una petita App que ajudava a catalanitzar el
> nostre Mac per la campanya de Navega en Català de la Fundació .cat.
> La idea és recuperar aquesta App, actualitzar-la i afegir-hi alguna cosa
> més.
>
> Des de la versió 10.7.3 del Lion, Apple ha incorporat el català als
> idiomes del Sistema per tant l'App el que farà és:
>
>    - Verificar quin és l'idioma principal, si no és el català, ens donarà
>    la opció de fer-lo automàticament.
> [...]

Hola,

Molt bona iniciativa!

Algunes preguntes:

1) Hi ha el codi a cap lloc públic? Sota quina llicència està publicat?
Potser encara no t'ho has plantejat.
2) El corrector que instal·la, quin és? Quina llicència té?
3) Amb les versions anteriors a la  10.7.3 del Mac OS, quins beneficis dona?
4) Si l'usuari té Firefox, canvia també la llengua de navegació?

Per cert, existeixen paquets d'idioma en català per l'Office de Mac?

Perdona la bateria de preguntes però sóc neòfit de Mac.