[Desenvolupament] Catalanitzador Windows XP: IE8 i Firefox

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dim abr 10 18:06:20 CEST 2012

A veure si m'aclareixo, que estic espès (com el dia)...

Quin era el punt de partida? (Windows XP amb quin SP? Hi havia ja alguna
cosa catalanitzada de les que fa el Catalanitzador?)
Quan has passat per primer cop el Catalanitzador, quin 100% t'ha donat fet?
Saps què és el que no ha pogut fer?
Has hagut de passar un segon cop el Catalanitzador? En aquest cas, quines
accions has triat que estaven encara per fer?

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Marc Belzunces
Sent: Tuesday, April 10, 2012 5:56 PM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: [Desenvolupament] Catalanitzador Windows XP: IE8 i Firefox

Ei gent,

He aplicat el Catalanitzador amb 2 Windows XP amb l'IE8 instal·lat ja
i actualitzat (en espanyol). El Catalanitzador l'ha tornat a
instal·lar de zero, la qual cosa ha implicat un reinici extra. Aquest
és el comportament esperat? Per què no s'hi aplica el paquet de
llengua de l'IE8?

Igualment, disposava d'un Firefox en espanyol. Un cop canviada la
configuració regional i tal, heu comprovat que passa quan surt una
nova versió del Firefox? S'instal·la automàticament en català o en
espanyol?

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat
Microbloc personal: http://twitter.com/marcbelzunces
Planeta Softcatalà: http://planeta.softcatala.org/

Ja teniu tot el Windows en català? Comproveu-ho:
http://catalanitzador.softcatala.org