[Desenvolupament] Noves dades estadístiques

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dim abr 10 10:36:59 CEST 2012

El 10 d’abril de 2012 0:51, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> En/na Josep M. ha escrit:

> Josep M,
>
> Confirmo que el paquet d'idioma de  Windows XP 2 > requereix validació per
> executar el paquet i Windows XP SP 2 no.

No sé si acabo d'entendre aquesta frase...

> Sabem si el Windows Vista i 7 demanen validació per instal·lar el paquet
> d'idioma?

Jo he aplicat el Catalanitzador a un Windows 7 legal però sense
validar (es posa la pantalla negra i et diu que pot ser pirata), i no
ha hagut cap problema.

És a dir, que es pot aplicar el paquet de llengua a un Windows 7 sense
validar. Una altra cosa és si fos pirata, no sé com va la relació
legal/pirata i validació.

> En Vista té tota la pinta que sí, ja que la baixada ja el demana:
> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=0E21EB7B-E01A-4FCC-B7F1-30E419DA7F5B&displaylang=ca
>
> En qualsevol cas, tal com he comentat anteriorment, aquest no penso que
> sigui el problema dels errors que veiem.

Si tenim una base d'error del 5-10% general. i uns Windows XP
determinats presenten 20-40% d'errors, hi ha algun problema amb
aquestes versions. I sabent que precisament els paquets de l'XP
demanen validació, em sembla que un 10-30% dels errors fan la pinta
d'anar per aquí.

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat
Microbloc personal: http://twitter.com/marcbelzunces
Planeta Softcatalà: http://planeta.softcatala.org/

Ja teniu tot el Windows en català? Comproveu-ho:
http://catalanitzador.softcatala.org