[Desenvolupament] Noves dades estadístiques

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim abr 10 08:50:32 CEST 2012

En/na Jordi Serratosa ha escrit:
> Doncs jo ppenso com el marc: windows sense validar.
> La meva hipotesi es que els que tenen XP SP2 segurament no actualiten a
> SP3 ni instal.len acthualitzacions per por que el windows els deixi de
> funcionar.
> Una altra cosa que tambe pot estar inflant els numeros es que
> probablement quan el catalanitzador no els funciona la primera vegada ho
> tornen a provar 'per si de cas', o sia que ja tenim 2 errors (o mes) a
> les estadistiques. Perque ara mateix entenc que no hi ha dades de si les
> estadistiques provenen d'un mateix ordinador, oi? De fet, tampoc no es
> [...]

Ep!

Ara mateix no tenim cap mecanisme per saber si diferents execucions
provenen de la mateixa màquina. Això és una cosa que volia solucionar
assignant un GUID[1] per màquina de forma automàtica. De fet, en els
dissenys originals ho tenim però ho vaig llevar, però de cara a una
versió 1.2 ho posaré.

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Guid