[Desenvolupament] Validació de Windows

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim abr 10 01:01:41 CEST 2012

Hola,

> Si miro el document que m’has dit, això voldria dir SP2, SP3 i SP4.
> Però no existeix cap SP4!!!
> Com ho haig d’entendre?

No hi ha cap error, algun Windows XP s'identifica així. Potser una
embeeded version, media center, o alguna versió amb alguns pedaços, no
ho sé. Però si ho guardem així és que així s'identifica.

> Ara necessitaria el mateix que m’has enviat, però de TOTS els casos
> registrats, tinguin error o no. Així podré comparar i establir
> percentatges i tendències (com que el fitxer serà gran, potser millor
> que me l’enviïs empaquetat)

Amb l'accés al SQL pots aconseguir aquesta informació, diguem si et cal
ajuda. Tindré poca disponibilitat als propers dies per preparar informació.