[Desenvolupament] Catalanitzador en Windows 8 i Windows Server 2008 R2

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dll abr 9 16:30:53 CEST 2012

Rectifico respecte al Windows Server 2008 R2

Resulta que el problema que em donava és que no em deixava baixar el Catalanitzador (té la seguretat de l’Explorer molt alta, ja que representa que és un Servidor, i no pas una màquina per navegar alegrement per Internet). La seguretat no es pot baixar amb facilitat.

Però després se m’ha acudit: puc baixar-me el Catalanitzador en una altra màquina, copiar-lo cap al Windows Server 2008 R2 i llavors a veure què passa...

I què és el que passa?

Doncs que sí que s’executa!

Fa el que pot: