[Desenvolupament] Més dades estadístiques

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dll abr 9 15:33:31 CEST 2012

A l’espera d’obtenir les dades de totes les instal·lacions registrades, i poder posar en percentatge els errors trobats per SO i per SP, en funció del temps, us adjunto les dades separades en blocs de 2000 instal·lacions cronològicament ordenades:

      Registres Errors tot Errors XP Errors Vista Errors 7
      1-2000 253 181 19 50
      2001-4000 245 188 9 44
      4001-6000 274 208 17 48
      6001-8000 260 186 17 56
      8001-10000 315 250 17 48
      10001-12000 298 234 13 50
      12001-14000 345 262 13 68

Si fem una gràfica d’aquesta evolució temporal, podem observar:

Heus aquí les dades amb un ajust de regressió lineal.

Crec que es pot afirmar que hi ha una tendència consolidada a augmentar els errors amb el temps, que es nota sobretot en el Windows XP (no tinc cap hipòtesi de perquè passa això)

Per treure més informació necessito fer els càlculs en percentatges, i per això em cal la taula de tots els registres, no només dels errors.