[Desenvolupament] Validació de Windows

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dll abr 9 15:04:21 CEST 2012

Hola Jordi,

Moltíssimes gràcies per les dades. Són molt útils!

Hi ha 1618 errors en Windos XP.
Fent la lectura de SPMajorVersion per als WindowsXP veig que hi ha els valors 2 3 i 4.
Si miro el document que m’has dit, això voldria dir SP2, SP3 i SP4.
Però no existeix cap SP4!!!
Com ho haig d’entendre?
Les dades que tinc són
  a.. 397 casos amb 2
  b.. 1219 casos amb 3
  c.. 2 casos amb 4
Si suposo que els 2 casos amb SP4 són errors de lectura amb el Catalanitzador, això em deixa amb:
  a.. 0 casos d’error amb SP0
  b.. 0 casos d’error amb SP1
  c.. 397 casos d’error amb SP2
  d.. 1219 casos d’error amb SP3
Per tant, primera conclusió important: l’error en el WindowsLPI de XP només afecta SP2/SP3, però no pas SP0/SP1!

Sobre els altres sistemes operatius:

Hi ha 117 errors en Windows Vista, dels quals:
  a.. 24 casos d’error amb SP0
  b.. 18 casos d’error amb SP1
  c.. 75 casos d’error amb SP2
Hi ha 397 errors en Windows 7, dels quals:
  a.. 157 casos d’error amb SP0
  b.. 240 casos d’error amb SP1
Ara necessitaria el mateix que m’has enviat, però de TOTS els casos registrats, tinguin error o no. Així podré comparar i establir percentatges i tendències (com que el fitxer serà gran, potser millor que me l’enviïs empaquetat)

Moltes mercès a la bestreta