[Desenvolupament] Versió 0.98 amb diapositives

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll abr 9 13:25:30 CEST 2012

En/na Joan Creus ha escrit:
> Ostres, ja havia fet el push ahir (o abans d'ahir, no ho recordo), i no
> ho vaig avisar. Ja em comentareu el que s'hagi d'arreglar, vaig força a
> cegues sobre què s'ha de fer exactament. De nou, calen aplicacions (sí,
> posaré l'Acrobat Reader ;), llàstima que no sigui obert).

Gràcies Joan, amb això tenim un primera versió.

Ara hem de parlar amb l'Anna perquè li doni disseny al que has fet, en
Pau s'encarregarà d'això.

Si tens interès en continuar ajudar, ens interessa molt gent que pugui
ajudar en l'apartat de proves.