[Desenvolupament] Validació de Windows

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dll abr 9 08:44:44 CEST 2012

Hola Jordi,

Quan puguis em podràs passar aquelles dades estadístiques que et vaig demanar?
  1.. Desglossat per SO (Sistema Operatiu) i SP (Service Pack) els casos d'instal·lació de WindowsLIP i els casos amb error d'entre ells.
  2.. El % global d'errors dels 2000 primers registres, del 2001 al 4000, del 4001 al 6000, etc.
Si ho prefereixes, envia'm el fitxer que contingui la informació, i ja el filtraré jo, o digues-me com hi puc accedir.

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Monday, April 09, 2012 1:28 AM
To: desenvolupament
Subject: [Desenvolupament] Validació de Windows

Ep gent,

Necessito ajuda en aclarir quines versions dels paquets de Windows fan
validació:

- Windows XP < 2
- Windows XP 2 o superior
- Windows Vista
- Windows 7
- Windows 32 bits

Del que jo sé només Windows XP SP 2 o superior, però caldria confirmar-ho.

Hi ha altres pre-requisits que no comprovem, per exemple que els paquets
de Windows XP només van en certes edicions.

Això esta bé solucionar-ho però no és on està el problema dels 2.000 casos.

Quan un pre-requisit com aquest no es comprova bé, executen el paquet
d'idioma per Windows i falla. Si tota aquesta gent no tingues el Windows
en català ens hauria escrit. Us ben asseguro ja que rebo un missatge al
dia de problemes menors.

El problema dels 2.000 penso fermament és que no detectem bé quan el LPI
s'ha instal·lat bé ens alguns casos.