[Desenvolupament] Problema amb la validació del Windows XP

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dis abr 7 19:44:58 CEST 2012

El 7 d’abril de 2012 19:38, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit:
> Un petit aclariment: la manipulació del registre que he explicat, no
> "valida" el Windows (si fos tan fàcil, no correrien les "eines" de validació
> que hi ha). L'únic que fa és impedir que el Catalanitzador detecti que el
> Windows no ha passat la validació. Llavors, davant de la manca d'informació,
> el LIP tira endavant.

Aquest requeriment és, diria, introduït volgudament per Microsoft per
poder instal·lar el paquet. Crec que l'hauríem de respectar.

Una cosa són arreglar problemes, una altra cosa és saltar-nos barreres
posades intencionadament ;-).

Potser caldria incloure un aclariment de les còpies pirates a les PMF,
instant a tenir còpies legals i recomanant alternatives lliures
(Linux, LibO/OOo, Thunderbird...).

Pel que em sembla entendre, això de les còpies pirates només afecta a
l'XP, oi? A Vista, 7 i Office es poden aplicar els paquets sobre
còpies pirates, oi? Ho dic per la PMF.

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat
Microbloc personal: http://twitter.com/marcbelzunces
Planeta Softcatalà: http://planeta.softcatala.org/

Ja teniu tot el Windows en català? Comproveu-ho:
http://catalanitzador.softcatala.org