[Desenvolupament] Problema amb la validació del Windows XP

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dis abr 7 19:38:32 CEST 2012

Un petit aclariment: la manipulació del registre que he explicat, no
"valida" el Windows (si fos tan fàcil, no correrien les "eines" de
validació que hi ha). L'únic que fa és impedir que el Catalanitzador
detecti que el Windows no ha passat la validació. Llavors, davant de la
manca d'informació, el LIP tira endavant.
Marc, si et fa molt mal a la vista, sempre es podria:
1. Esborrar la clau del registre
2. Catalanitzar
3. Tornar a deixar la clau com estava
És la meva opinió, tenint en compte que podem parlar de 2000 casos entre
14000.

Josep M.

El dissabte 7 d’abril de 2012, Marc Belzunces ha escrit: