[Desenvolupament] Problema amb la validació del Windows XP

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dis abr 7 17:25:06 CEST 2012

Jordi, fixa’t que en les 4 tasques de catalanització factibles no hi surt Paquet d’idioma per a l’Internet Explorer. Ja no era seleccionable, i no s’ha instal·lat. No compta dintre de les 3 de 4 = 75%
Sobre el conflicte entre el Windows Genuine Advantage (WGA) i el paquet de 5,82 MB per catalanitzar el Win XP SP2/SP3:
He resolt el problema a la “brava”

Solució per a Catalanitzar Win XP SP2/SP3 que no estan validats correctament:

Es va al registre del Windows i s’elimina la clau que es crea quan s’instal·la el WGA, concretament HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700}
Per si el número 17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700 canvia en una altra màquina, us en concreto els continguts:

Un pic hem esborrat aquesta clau, i totes les seves subclaus, ja podem passar-li el paquet d’idioma en català LIPsetup.msi, que no dóna cap  error, i l’ordinador es catalanitza.

Si volem fer-ho amb el Catalanitzador, també funciona al 100%...

Espero que serveixi!

Josep M.