[Desenvolupament] Catalanitzador i Windows pirates...?

Josep M. josep.m8 a gmail.com
div abr 6 23:09:40 CEST 2012

Estic d'acord amb tu. Per confirmar-ho cal desglossar les estadístiques
d'errors en Win XP segons el SP. Si tens raó, els errors s'acumularan a
l'SP2 i SP3.
En cas positiu, la solució que dónes és la millor: si falla la instal·lació
del LIP SP2/SP3 es passa al pla B: instal·lar el LIP menys complert SP0/SP1.
Una altra possibilitat no us agradarà (activar el Windows)... ;)

Josep M.

El divendres 6 d’abril de 2012, Jordi Serratosa ha escrit: