[Desenvolupament] Errors en el WindowsLPI (quasi 2000 casos!)

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div abr 6 17:26:03 CEST 2012

Hola Josep M.,

> Això representa:
> Win XP: 28% d'errors al LIP!!!
> Win Vista: 6% d'errors al LIP
> Win 7: 6% d'errors al LIP
> Com tu dius, l'error es concentra sobretot als XP, però no és negligible
> en cap cas.
>
> Jo he fet un munt de proves amb XP (segur que més de 100!). I eren
> diferents XP (32 bits, 64 bits, SP0, SP1,SP2, SP3, espanyol, francès,
> anglès...) Per què no he vist aquest error, que es presenta en més d'un
> cas de cada quatre?

Jo si que l'he vist un parell de cops, però mai l'he pogut reproduir
consistentment.

Al final, el que haurem de fer és mirar el codi de detecció dels paquets
  d'idioma dels propis paquets d'idioma i usar exactament el mateix
mecanisme.

> Pots separar per SP els 1547 errors que hi ha en Win XP?

Per service pack per exemple?

> Una altra cosa: has observat que el percentatge total d'error té una
> tendència a créixer? Era del 13.5% fa unes setmanes, i s'està enfilant
> cap al 14.5%. Pots analitzar el % d'error en els 2000 primers registres
> cronològicament, 2000 següents, i així successivament? Vull veure'n
> l'evolució temporal...

El codi de l'acció LPI no s'ha tocat des de la 1.00, vull pensar que
simplement és com evoluciona el programa.