[Desenvolupament] Errors en el WindowsLPI (quasi 2000 casos!)

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic abr 4 21:20:04 CEST 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Hola,
>
> M’amoïna que la taxa d’error en el /WindowsLPI/ segueix pujant, en lloc
> de baixar... Fa uns dies era d’un 13 i escaig per cent, i ara ja és d’un
> 14.17%.
> A mesura que anem recollint més dades i més usuaris, la taxa segueix
> estable, al voltant del 14%, en lleugera pujada.
> Ja sé que si fos un error greu tindríem moltes protestes, però aquí està
> passant alguna cosa que no s’entén gaire!

Hola Josep M,

La meva teoria en que algunes situacions quan s'instal·la el paquet
d'idioma satisfactòriament després no el detectem bé. Això per l'usuari
és evident perquè en la última pantalla mostrem el text:

"El procés no ha finalitzat correctament. És possible que alguna de les
aplicacions del vostre ordinador no sigui compatible amb algun del
paquets d'idioma."

Dit això, quan reinicia li surt en català.

Si poguéssim reproduir-ho seria fantàstic però jo he aconseguit fer-ho (:-