[Desenvolupament] Gràfica dades totals d'ús

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dim abr 3 20:28:05 CEST 2012

El 3 d’abril de 2012 16:16, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit:

> Hola,
>
> Un parell de comentaris sense gaire importància, que estic avorrit... (o
> sigui, no em feu gaire cas! )
>
> La gràfica Evolució històrica de sessions és molt bonica, però no té
> futur...
> A mesura que passin els dies, i vagin pujant les Sessions acumulades, per
> comparació, les Sessions s’aniran enxiquint fins a no observar-s’hi res de
> res. Caldria no posar-les en una mateixa gràfica, o en tot cas, no posar-les
> en uns mateixos eixos verticals. Sinó les diferències aniran creixent, i no
> [...]

+1 per separar les totals de les diàries.

En tot cas, no és una urgència i voto per abans acabar la resta de
proposades ;-)

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat
Microbloc personal: http://twitter.com/marcbelzunces
Planeta Softcatalà: http://planeta.softcatala.org/

Ja teniu tot el Windows en català? Comproveu-ho:
http://catalanitzador.softcatala.org