[Desenvolupament] Gràfica dades totals d'ús

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dim abr 3 19:43:32 CEST 2012

El 3 d’abril de 2012 16:22, Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com> ha escrit:

> Unes reflexions molt encertades, +1
> Això de "Sense Office" és més aviat com a curiositat, però coincideixo que
> potser no cal en aquest tipus de gràfiques.

Tot i que en principi no hi havia pensat, ara que ho veig ho trobo
molt interessant. A banda de les qüestions tècniques que comenta el
Mas, crec que mediàticament té la seva força. Tenim una mostra molt
important, i que jo sàpiga no hi ha dades normalment sobre quota de
Microsoft Office. Saber que un 22% d'ordinadors no en tenen (o si
voleu, que +75% sí), és prou interessant.

Tenint clar, òbviament, que serà una mostra esbiaixada d'alguna
manera, i per tant aplicant-hi les lògiques precaucions.

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat
Microbloc personal: http://twitter.com/marcbelzunces
Planeta Softcatalà: http://planeta.softcatala.org/

Ja teniu tot el Windows en català? Comproveu-ho:
http://catalanitzador.softcatala.org