[Desenvolupament] Error en el funcionament del catalanitzador quan un LIP d'Office està instal·lat i desactivat

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dim abr 3 16:32:48 CEST 2012

Sí! Ja m'ho vaig mirar. Passa amb tots els MS Office.
Suposem que tens un Office (espanyol, anglès, francès...) Suposem que li
has instal·lat el LIP català.
Si més endavant, algú remenant l'ordinador canvia la llengua de l'MS
Office, i torna a deixar-la en espanyol, etc., el Catalanitzador ho detecta
com acció feta, i no posa l'Office en català.
No serà molt freqüent, però segur que hi ha casos...

Josep M.

El dimarts 3 d’abril de 2012, Jordi Serratosa ha escrit: