[Desenvolupament] Gràfica dades totals d'ús

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dim abr 3 16:16:06 CEST 2012

Hola,

Un parell de comentaris sense gaire importància, que estic avorrit... (o sigui, no em feu gaire cas! )

La gràfica Evolució històrica de sessions és molt bonica, però no té futur...
A mesura que passin els dies, i vagin pujant les Sessions acumulades, per comparació, les Sessions s’aniran enxiquint fins a no observar-s’hi res de res. Caldria no posar-les en una mateixa gràfica, o en tot cas, no posar-les en uns mateixos eixos verticals. Sinó les diferències aniran creixent, i no se n’observarà l’evolució.
Una de dues: o es fan dues gràfiques diferents, o es posen en una mateixa gràfica, però amb uns eixos verticals a l’esquerra, i uns altres eixos verticals a la dreta (amb escalats diferents)

Sobre el formatget dels “Sense Office”, és una curiositat, però no li veig la utilitat. Quan posem les estadístiques dels navegadors, també es podria posar un “Sense Internet Explorer” o un “Sense Chrome”... Seria diferent si ens digués què tenen aquests usuaris (OpenOffice, LibreOffice, cap Office,...) però tal i com està ho trobo inútil.