[Desenvolupament] Catalanitzador 1.02, primera versió de proves

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dim abr 3 09:08:30 CEST 2012

Provat en un Windows XP SP3

MS Office 2007:

Ja no es queda congelat amb el "No respon"
No hi ha el problema de la desaparició de calendaris i tasques de la pantalla combinada

MS Office 2010:

No es queda congelat amb el "No respon"
No hi ha el problema de la desaparició de calendaris i tasques de la pantalla combinada
L'Outlook Hotmail Connector surt amb interfície en català (i per tant, s'ha descarregat i instal·lat)

Per tant, sembla que el comportament de la darrera actualització és correcte.
També sembla que l'error de la desaparició de calendaris i tasques està associat només a l'Office 2003, i és una cagada de Microsoft.

Quines altres proves voldries que fes?
Jo anava a provar l'Office 2003 en Windows 7 per confirmar que també desapareixen calendaris i tasques al catalanitzar...

Josep M.