[Desenvolupament] Fw: Catalanitzador]

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll abr 2 19:49:11 CEST 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Comprovat:
>
> *En un Windows XP SP3 i un Office 2003*
>
> Quan es catalanitza l'Office, a l'Outlook hi desapareixen els apunts de
> calendari i tasques, si tries les Carpetes personals.
> Aquest error no és específic del catalanitzador, sinó del LIP català de
> la pròpia Microsoft.
> Es pot revertir si es torna a triar la llengua "Espanyol" després
> d'executar el LIP català (Inicia|Programes|Microsoft Office|Eines de
> Microsoft Office|Configuració d'idioma de Microsoft Office 2003)
>
> *Dóna-li aquesta solució a l'usuari que s'ha queixat:*
> [...]

Seria interessat determinar:

- Si succeïx en tots els Microsoft Office 2003 sota qualsevol sistema
operatiu (jo crec que succeirà en tots)
- Si succeïx també amb el Microsoft Office 2007 o 2010

Si això passa amb tots els Office 2003 catalanitzats és un problema.

Si trobes cap altre solució m'ho comentes.

Moltes gràcies Josep!!!