[Desenvolupament] Un altre cas patològic (però possible)

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll abr 2 12:24:01 CEST 2012

Hola Josep,

2012/4/2 Josep M. <josep.m8 a gmail.com>

>   Un Windows 7 Home Premium 64 bits
>
> S’hi han instal·lat dues versions d’Office, simultàniament:
> Un Office 2003
> Un Office 2007
> Totes dues són operatives
>
> S’executa el Catalanitzador
>
> L’Office 2003 no s’ha catalanitzat.
> L’Office 2007 sí que s’ha catalanitzat.

En cas que hi hagi més d'una versió d'Office el Catalanitzador
sempre prioritza la més recent per dos motius: a) es suposa que l'usuari
usarà la més recent  b) alguns cops m'he trobat amb PCs on hi ha restes de
versions antigues e inclús part del programa, llavors sempre fem la més
moderna per si han quedats parts de les antigues.