[Desenvolupament] Estadístiques

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dll abr 2 09:56:40 CEST 2012

El 1 d’abril de 2012 21:50, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit:
> Hola,
>
> M'agraden molt les estadístiques amb formatgets per als SO!
> Estaria molt bé fer una cosa similar per als diferents Office...
> I si es pogués, una altra de formatgets per als navegadors (tot i que, a
> diferència de les anteriors) és freqüent tenir-ne present més d'un...

Sí, això està previst:

http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/Coses_a_fer#Informes_d.27.C3.BAs

"Proposta Gràfics"

Se n'encarrega el Xavi Ivars, quan tingui temps ho anirà fent.

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat
Microbloc personal: http://twitter.com/marcbelzunces
Planeta Softcatalà: http://planeta.softcatala.org/

Ja teniu tot el Windows en català? Comproveu-lo:
http://catalanitzador.softcatala.org