[Desenvolupament] Fitxes al Rebost

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dll set 5 09:31:50 CEST 2011

Al 04/09/11 23:36, En/na Jordi Mas ha escrit:
> Hola Toni,

> Bé, jo primer volia plantejar si pensem que té sentit un únic nom. Què
> us sembla "Traductor Softcatalà"? La proposta seria usar el nom actual
> de la versió d'iPhone per totes les plataformes.

A mi em sembla bé.

> La següent qüestió és que permet el Rebost a dia d'avui.

Pregunta massa àmplia. Permet moltes coses i no en permet moltes altres.
Ja faré jo la fitxa en tot cas reescrivint i reanomenant la del Qtraductor.

Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat