[Desenvolupament] Nova versió de l'aplicació per a l'Android

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div oct 21 02:24:36 CEST 2011

En/na Xavi Ivars ha escrit:
> Hola a tots,
>
> Durant els últims dies he actualitzat l'aplicació del traductor per a
> Android un parell de vegades: afegint la publicitat (v 0.3) i, gràcies a
> un suggeriment d'un usuari, he afegit la possibilitat d'instal·lar
> l'aplicació a la targeta SD externa (tot i que l'aplicació ocupa poc,
> potser hi ha gent que prefereix deixar l'espai intern lliure).
>
> Només per a informar un poc a la gent.

Hola Xavi,

Bona feina, això està força bé!

Per cert, un company de feina meu m'ha comentat que amb Android 2.3.7
l'aplicació se li tanca constantment. Jo no he aconseguit reproduir-ho i
a més te la room rootejada, llavors tampoc vull que comencem a perseguir
errades que no podem reproduir, però si li pots donar un cop d'ull o
sentim algú que té el mateix problema ens ho podem mirar.