[Desenvolupament] Versió 0.90 del Catalanitzador per a Windows

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic nov 30 23:27:25 CET 2011

En/na Xavi Ivars ha escrit:
> Hola,
>
> He provat el Catalanitzador en una màquina virtual amb l'XP, i m'ha
> passat una cosa ben estranya: de sobte m'ha demanat el CD amb el Service
> Pack 3 del Windows. Li he donat a cancelar (dues vegades, ha tornat a
> eixir de nou), i el programa ha continuat (pareix que bé). Això si, la
> barra de progrés total ja marcava un 100% quan estava descarregant el
> paquet català per a l'Office.
>
> Després de reiniciar, he comprovat que l'Internet Explorer continua
> estant en castellà (supose que per això serà el que ha provocat que no
> [...]

Hola Xavi,

Al directori temporal del Windows tens un fitxer de log, si me'l pots
enviar per correu. Fas cd %temp% i és el fitxer
CatalanitzadorPerAWindows.log.

Algunes preguntes:

- Has escollit catalanitzar només el Windows o també l'Office?
- Si has escollit l'Office, aquest et surt en català?

El que passa aquí i és l'instal·lador alguns cops pot demanar el CD, si
cancel·les el que hauria de passar és que el paquet d'idioma no
s'instal·la, però la resta d'accions continuen.