[Desenvolupament] Traductor per iPhone

Marcos Grau marcos.graup a gmail.com
dim gen 4 17:00:14 CET 2011

Bones a tothom,
Ja he creat el projecte al git, l'adreça és http://gitorious.org/traductorsoftcatalaios i ja he pujat els fitxers al repositori.
No m'he adonat i també he pujat els fitxers de la carpeta build, però no sé com esborrar-los, sorry.

Resumint, es tracta d'un projecte simple on es fa una crida a la url que fa la traducció i es recuperen les dades en JSON  per mostrar la traducció a l'usuari. La resta de codi és bàsicament mostrar i amagar toolsbars i botons segons les accions que es duen a terme.

Veureu que hi han dues carpetes JSON, una es correspon al AdMob de google i l'altre és la que he fet servir jo per capturar la resposta del traductor. Ho he deixat així perquè potser no voleu fer servir adMob.

Jo per la meva part tinc detectades les següents millores:
- Limitar la longitud del text a traduir a 4000 caràcters.
- Deshabilitar tots els botons i quadres de text quan es prem el botó "Tradueix". Tal com està ara, l'usuari no té clar si ha d'esperar o la traducció no funciona. Això ho vaig intentar mitjançant un Thread però hi ha un TextView que provoca que es tanqui el programa al deshabilitar-lo en el thread.
- Traducció al castellà i/o anglés.

En fi, com ja li vaig comentar a en Jordi és el meu primer programa en iOS, la meva primera experiència en open source i fa uns quants anys que no programo... Tingueu pietat.

Marcos