[Desenvolupament] Catalanitzador versió 0.93

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis des 31 15:28:56 CET 2011

Hola Pau,

> Windows XP en anglès
>
> L'he provat i tot ha anat correctament. Ja no m'ha demanat el cd del
> windows ni res d'això. L'únic comentari que he de fer és que al llistat
> d'operacions que es duran a terme, les que apareixen com a que no es
> faran, al Windows i Office apareix la raó per la qual no es farà, però a
> l'Internet Explorer no diu per què no s'aplicarà el paquet. Adjunte captura:

Si pots tornar a executar el Catalanitzador i enviar-me el fitxer
CatalanitzadorPerAWindows.log[1]. M'aniria bé veure en detall que ha passat.

Gràcies Pau i bon any

[1]
http://www.softcatala.org/wiki/CatalanitzadorPerAWindows/Especificaci%C3%B3_T%C3%A8cnica#Informaci.C3.B3_de_depuraci.C3.B3