[Desenvolupament] Catalanitzador versió 0.93

Pau Iranzo paulists a gmail.com
div des 30 20:04:09 CET 2011

Hola Jordi,

El 30 de desembre de 2011 19:45, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Ep gent,
>
> Moltes gràcies per tots els comentaris i suggeriments que vau fer en la
> versió anterior.
>
> He incorporat els vostres comentaris, si alguna cosa s'ha quedat pel camí
> comenteu-ho.
>
> Podeu baixar la versió 0.93 des de:
> http://www.softcatala.org/**wiki/**CatalanitzadorPerAWindows/**
> Versio_1.0#Baixades<http://www.softcatala.org/wiki/CatalanitzadorPerAWindows/Versio_1.0#Baixades>
>
> Canvis i i problemes coneguts:
> http://www.softcatala.org/**wiki/**CatalanitzadorPerAWindows/**
> [...]
Windows XP en anglès

L'he provat i tot ha anat correctament. Ja no m'ha demanat el cd del
windows ni res d'això. L'únic comentari que he de fer és que al llistat
d'operacions que es duran a terme, les que apareixen com a que no es faran,
al Windows i Office apareix la raó per la qual no es farà, però a
l'Internet Explorer no diu per què no s'aplicarà el paquet. Adjunte captura:

Salut,

Pau