[Desenvolupament] Bugs al traductor de Softcatalà per Android en una Samsung tablet 10.1

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim des 27 11:04:31 CET 2011

Hola,

> - bug2 (1024x576).jpg. El segon problema és més greu i és l'aplicació
> dóna una excepció al prémer el botó "Tradueix". L'excepció sembla del
> component de Network. Desconec el problema, però si l'hagués de mirar jo
> començaria per mirar si tenim permisos ben definits[2]. Potser per
> l'Android 3.x calen noves entrades.

Aquest és un problema comú:

http://stackoverflow.com/questions/4821845/honycomb-and-defaulthttpclient

Seguint les instruccions es pot resoldre.

Entenc que ara mateix el traductor no funciona en cap dispositiu amb
Android 3.0 o superior.