[Desenvolupament] Bugs al traductor de Softcatalà per Android en una Samsung tablet 10.1

cubells vicent a vcubells.net
dll des 26 17:42:57 CET 2011

> Jordi Mas <jmas a softcatala.org>:
>
> Ep Xavi,
>
> Avui he tingut possibilitat d'instal·lar el traductor de Softcatalà per
> Android en una Samsung tablet 10.1.
>
> He vist dues errades:
>
> - bug1 (1024x576).jpg. La primera la capsa de diàleg per entrar text no
> creix amb l'espai que hauria. La icona del micròfon per fer el dictat
> hauria de ser de mida fixa. És un problema que es pot solucionar amb els
> recursos que defineixen el UI[1] sense canviar codi.
>
> - bug2 (1024x576).jpg. El segon problema és més greu i és l'aplicació
> [...]

jo tinc un xoom amb android 3.2 i puc confirmar el que diu Jordi.

En canvi jo sí tinc accés al dispositiu per fer les proves que vulgueu.

--

cubells

web: vcubells.net
microblogging: identi.ca/cubells