[Desenvolupament] Bugs al traductor de Softcatalà per Android en una Samsung tablet 10.1

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu des 25 21:17:25 CET 2011

Ep Xavi,

Avui he tingut possibilitat d'instal·lar el traductor de Softcatalà per
Android en una Samsung tablet 10.1.

He vist dues errades:

- bug1 (1024x576).jpg. La primera la capsa de diàleg per entrar text no
creix amb l'espai que hauria. La icona del micròfon per fer el dictat
hauria de ser de mida fixa. És un problema que es pot solucionar amb els
recursos que defineixen el UI[1] sense canviar codi.

- bug2 (1024x576).jpg. El segon problema és més greu i és l'aplicació
dóna una excepció al prémer el botó "Tradueix". L'excepció sembla del
component de Network. Desconec el problema, però si l'hagués de mirar jo
començaria per mirar si tenim permisos ben definits[2]. Potser per
l'Android 3.x calen noves entrades.

El dispositiu tenia un Android 3.1. Malauradament no tinc més accés a
aquest dispositiu.

Xavi, si t'ho pots mirar i solucionar seria fantàstic, sinó puc intentar
mirar-m'ho jo també.

[1]
https://github.com/Softcatala/TraductorSoftcatalaAndroid/blob/master/res/layout/main.xml
[2]