[Desenvolupament] Catalanitzador versió 0.92

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu des 25 10:44:01 CET 2011

En/na Pau Iranzo ha escrit:
> Hola,
>
> A un Windows 7 en castellà m'ha aparegut un missatge que diu
> «Seleccionada i preparada per executar-se» quan he provat d'iniciar
> l'instal·lador. L'arquitectura és de 64bits. El fitxer de log comenta
> això, que la versió no és compatible, però el missatge que apareix no és
> gaire clarificador. Hauria de dir:
>
> «La vostra versió del Windows no és compatible amb el Catalanitzador:
> Detalls:
> El catalanitzador no és compatible amb sistemes de 64bits»

És el text que no toca (:-

Estic tenint molts problemes amb el Visual Studio i els fitxers de
recursos (perdo canvis) i a més el GIT al ser fitxers Unicode no fa bé
el diff (cal una configuració que tampoc em va bé).

Ho esmenaré per la 0.93.