[Desenvolupament] Catalanitzador versió 0.92

Pau Iranzo paulists a gmail.com
diu des 25 09:53:37 CET 2011

Hola,

A un Windows 7 en castellà m'ha aparegut un missatge que diu «Seleccionada
i preparada per executar-se» quan he provat d'iniciar l'instal·lador.
L'arquitectura és de 64bits. El fitxer de log comenta això, que la versió
no és compatible, però el missatge que apareix no és gaire clarificador.
Hauria de dir:

«La vostra versió del Windows no és compatible amb el Catalanitzador:
Detalls:
El catalanitzador no és compatible amb sistemes de 64bits»

Salut,

Pau

El 24 de desembre de 2011 23:18, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit: