[Desenvolupament] Catalanitzador: comentaris i experiència

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij des 1 21:48:19 CET 2011

Hola Jordi,

> Ep
> Faré penitència tota la nit :-)

Traquil, no passa res.

> Veig que moltes coses de correccions de text encara són a la nova
> versió, per si vols repassar-ho.

M'he quedat sense temps. Ho faré tant aviat quan torni.

> En una execució m'ha fotut un "raro", amb graphic corruption i tot. La
> pantalla del catalanitzador no es refrescava, però anava tirant
> endavant. Aquí ja estava instal·lant el paquet d'idioma:

L'has executat a una màquina virtual o a un PC normal? És força estrany.
Si ho aconsegueixes reproduir comenta-ho si us plau.

> No he pogut reproduir l'error una segona vegada.
>
> Pel que dius, potser doncs millor que m'esperi a la 0.91 que dius que
> posaràs abans de marxar, doncs...

Té coses petites, però com a mínim us deixo jugant amb la darrera versió.