[Desenvolupament] Versió 0.90 del Catalanitzador per a Windows

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij des 1 19:51:23 CET 2011

Hola,

> En un Windows XP en anglès, després de la instal·lació:
>
> · El Windows i l'Explorer continua en anglès. Potser el catalanitzador
> hauria d'avisar que un windows en locale anglès no es podrà catalanitzar

Sí, això és que el paquet

> · El locale de l'explorer és l'anglès.

Vols dir la llengua de navegació? Vull dir, el que veus a Opcions
d'Internet -> Llengües?

> · El Firefox continua en anglès (entenc que això en realitat no entrava)

No està a la llista d'accions suportada.

Per la versió 1.0 el que està previst és aquí:
http://www.softcatala.org/wiki/CatalanitzadorPerAWindows#Full_de_ruta

> · L'Office es tradueix al català correctament.

D'acord.

> · Durant la instal·lació, el catalanitzador m'ha demanat el cd del
> windows xp. Possiblement per obtindre el paquet d'idioma. L'he ignorat i
> tot ha continuat correctament.

D'acord.

Gràcies,