[Desenvolupament] Versió 0.90 del Catalanitzador per a Windows

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dij des 1 08:57:24 CET 2011

Hola,

En un Windows XP en anglès, després de la instal·lació:

· El Windows i l'Explorer continua en anglès. Potser el catalanitzador
hauria d'avisar que un windows en locale anglès no es podrà catalanitzar
· El locale de l'explorer és l'anglès.
· El Firefox continua en anglès (entenc que això en realitat no entrava)
· L'Office es tradueix al català correctament.
· Durant la instal·lació, el catalanitzador m'ha demanat el cd del windows
xp. Possiblement per obtindre el paquet d'idioma. L'he ignorat i tot ha
continuat correctament.

Salut,

Pau

El 30 de novembre de 2011 23:27, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: