[Desenvolupament] Suport per reconeixement de veu pel client d'Android

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu ago 28 11:20:13 CEST 2011

Hola Xavi,

> Jordi, molt bona!

Bé, no m'agrada massa dependre un servei de Google privatiu que funciona
en remot, però bé, és part de l'infraestructura que es dóna amb l'Android.

> Demà o dilluns ho prove i quan vulgues puge una nova versió (0.2?) al
> Market.

Sí, perfecte.

> Pel que fa als números de versions, jo havia pensat en anar incrementant
> la /y/ de /x.y.z/ per a cada funcionalitat important que afegim (com per
> exemple aquesta de la veu), i deixar la /z/ per a "bugfixes" o petites
> millores sense massa importància (així ho vaig fer amb la 0.1).

Em sembla bé.

> Quan decidim que l'aplicació és completa, ja li posem 1.0, no?

Sí, em sembla bé.

Ja diràs.