[Desenvolupament] Suport per reconeixement de veu pel client d'Android

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dis ago 27 21:37:17 CEST 2011

Jordi, molt bona!

Demà o dilluns ho prove i quan vulgues puge una nova versió (0.2?) al
Market.

Pel que fa als números de versions, jo havia pensat en anar incrementant la
*y* de *x.y.z* per a cada funcionalitat important que afegim (com per
exemple aquesta de la veu), i deixar la *z* per a "bugfixes" o petites
millores sense massa importància (així ho vaig fer amb la 0.1).

Quan decidim que l'aplicació és completa, ja li posem 1.0, no?

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >