[Desenvolupament] Versió d'Android del traductor

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dic ago 24 12:49:52 CEST 2011

Al 8/23/11 8:37 PM, En/na Xavi Ivars ha escrit:
> [...]
> Traductor a l'Android Market [1], el codi font de la qual es troba al
> GitHub [2].
>
> La versió que hi ha publicada és, bàsicament, l'aplicació que va passar
> l'altre dia Jordi, amb molt poquetes modificacions.
>
> Falten encara algunes coses per solucionar [3], com per exemple el tema
> de la publicitat a l'aplicació: estic esperant que Marc Grau em conteste
> a unes preguntes sobre l'aplicació d'iPhone per implementar-la.
>
> Vull agrair a Jordi Mas la feina que ha fet desenvolupant l'aplicació,
> així com als que l'heu provada i heu suggerit canvis i millores.

Moltes gràcies per la feina que heu fet.
L'he provada i em sembla força usable.

> Per cert, haureu de desinstal·lar l'aplicació de prova que va passar el
> Jordi Mas per poder instal·lar aquesta. Coses del Market :S

Jo he suat una mica amb el Cyanogen :/ , però ho he pogut fer.

Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat