[Desenvolupament] Versió d'Android del traductor

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dim ago 23 20:37:14 CEST 2011

Companys, acabe de publicar a l'Android Market la primera versió del
Traductor a l'Android Market [1], el codi font de la qual es troba al GitHub
[2].

La versió que hi ha publicada és, bàsicament, l'aplicació que va passar
l'altre dia Jordi, amb molt poquetes modificacions.

Falten encara algunes coses per solucionar [3], com per exemple el tema de
la publicitat a l'aplicació: estic esperant que Marc Grau em conteste a unes
preguntes sobre l'aplicació d'iPhone per implementar-la.

Vull agrair a Jordi Mas la feina que ha fet desenvolupant l'aplicació, així
com als que l'heu provada i heu suggerit canvis i millores.

Per cert, haureu de desinstal·lar l'aplicació de prova que va passar el
Jordi Mas per poder instal·lar aquesta. Coses del Market :S

[1] https://market.android.com/details?id=org.softcatala.traductor
[2] https://github.com/Softcatala/TraductorSoftcatalaAndroid
[3] http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Traductor#<http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Traductor#Client_Android>
Client_Android<http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Traductor#Client_Android>