[Desenvolupament] [Forum] Client per l'Android del Traductor de Softcatalà

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dis ago 20 14:06:50 CEST 2011

El 19 d’agost de 2011 19:28, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> He posat el meu nom al costat de les idees de millores que tinc previst
> treballar-hi:
>
> http://www.softcatala.org/**wiki/Projectes/Traductor#**Client_Android<http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Traductor#Client_Android>
>
> T'aconsello que facis el mateix.

Perfecte, ho fem així.

>     - El traductor té un problema greu. Si tecleges les paraules sense

> En l'anglès no és tant important perquè no té accents però en les llengües
> romàniques això és un entrebanc important per l'ús del traductor des de
> mòbil.
>
> Malgrat això sigui el camí descrit sigui correcte a llarg plaç, quina és
> l'opinió d'implementar Soundex[1], Metaphone[2] que són molt més senzills
> com a solució a curt plaç?
>
> Ho dic perquè si Apertium té una una arquitectura prou modular es podrien
> fer implementar ràpidament com a pre-processadors del llenguatge origen i
> [...]
Segur que es pot fer, Apertium funciona tot amb pipelines d'Unix, i podem
posar els moduls que vulguem sense problema. El que no sé és com tens idea
d'implementar alguna d'eixes coses per a "accentuar" paraules mal
accentuades. La única idea que se m'havia acudit a mi era integrar el
corrector al formulari del traductor.

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >