[Desenvolupament] [Forum] Client per l'Android del Traductor de Softcatalà

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
div ago 19 10:10:31 CEST 2011

Jordi, movem la conversa a la llista de desenvolupament millor, ok?

El 19 d’agost de 2011 10:00, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Hola Xavi,
>
> Com a mínim, jo afegiria al Toni i al Pau. També a tot aquell que tingues
> interès
>
> https://github.com/Softcatala/**TraductorSoftcatalaAndroid<https://github.com/Softcatala/TraductorSoftcatalaAndroid>

Fet

> Jo crec que sent els pocs que som el millor seria que la gent treballés
> directament sobre la branca principal. Aquests tipus de fluxes de treball no
> són senzills i penso que tenim temps d'adoptar-los quan
> tinguem la necessitat.

Ok, doncs sobre la branca principal. Al cap i a la fi, al ser una branca
remota, ja es fan els "merge" que toque des de les branques locals de
cadascú.

> Dos qüestions:
>
> - Tens previst treballar en alguna de les idees de millora de la versió
> d'Android?[1] Si és així, en quines dates aproximadament. El que ha enviat
> el Toni fa poc com a millores d'UI ho estic mirant jo ja avui.

Pensava dedicar-li temps a partir de la setmana que ve. Si alguna de les
millores que ha proposat Toni no la pots fer, ja me n'encarregue jo
d'acabar-la.

> - El traductor té un problema greu. Si tecleges les paraules sense accent
> no les reconeix. Per exemple "el camion", quan ho tradueixes castellà ->
> català et diu "el *camion". Hi ha cap manera de que intenti esbrinar els
> accents? Això realment és un inconvenient.

De moment, no hi ha cap manera de fer-ho. Ha estat proposat per Apertium com
a idea al GSoC durant un parell d'anys [1], però ningú ho ha implementat
encara. I realment seria una gran millora.

[1]
http://wiki.apertium.org/wiki/Ideas_for_Google_Summer_of_Code/Automatic_diacritic_restoration

--
< Xavi Ivars >