[Android] Problema data Android

Benny Beat bennybeat a gmail.com
diu feb 17 13:43:54 CET 2013

Bon dia Josep Mª,
És un problena de la traducció que han fet els de Samsung atès que no
segueixen amb l'oficial de Google. Crec recordar que als Nexus no passa.
Malauradament nosaltres no podem fer res per solucionar aquest problema...

Els meus 5 cèntims,
Benny ^_^"

El 17/02/2013 12:11, "josep mª sole ventosa"  va escriure: