[Android] Versions beta del Firefox mòbil natiu en català

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dic maig 16 11:07:06 CEST 2012

Ah! Ostres. ho he fet amb el MIUI i potser ja me l'instal·la per
defecte. Miraré d'apuntar això al web per la gent que s'ho hagi
d'instal·lar.
Gràcies Tomàs,

El 16 de maig de 2012 10:24, Tomàs Mallafré <tomas a mallafre.cat> ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat