[Android] Versions beta del Firefox mòbil natiu en català

lluís mas Esquerra mas.lluis a gmail.com
dic maig 16 10:19:16 CEST 2012

Moltes gràcies Toni.

Quin és el procediment per instal·lar el Firefox en Català al meu
Android, que faig amb aquest arxiu .apk que m'he baixat de l'enllaç?
gràcies

Al 16/05/2012 10:00, En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit: