[Android] Honeycomb: Android 3.x

Aleix Vidal i Gaya aleix.vidal a gmail.com
dic set 14 19:19:46 CEST 2011

Hola!

Últimament m'he estat mirant amb més bons ulls el tema dels *tablets*, de
cara a aquest Nadal, i m'ha sorgit un dubte... Algú sap com està el tema del
català en els dispositius Android 3.x ?

La versió d'Android per a tauletes anomenada Honeycomb (3.x) està traduida
oficialment com la versió Gingerbread (2.3.4)?

La pregunta extra, retòrica en aquest cas (suposo) seria: La versió Ice
Cream Sandwich (sembla que serà 4.0) que unifica Honeycomb (tauletes) i
Gingerbread (mòbils), estarà en català?