[Android] Traducció de la ROM MIUI al català

david cortes davidvdj a gmail.com
dic set 14 19:09:30 CEST 2011

Ja falta molt poc per a tenir tot traduït, pero les correccions qui les
fara? s'encarrega algu d'aquest tema?

El tema web com la portem, jo no se gaire del tema pero si puc aportar
alguna cosa ja sabeu.

El que si recalco es que ens faria falta un punt de reunio per estar al
tantu de tot rapidament.

Saluatacions