Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
div set 9 09:54:13 CEST 2011

Hola Marc,

El 8 de setembre de 2011 11:22, MIUICat <miuicat a gmail.com> ha escrit:
> Bones,
> Bé, el David m'ha passat la llista i aquí us envio el missatge perquè
> conegueu l'estat i com van les coses. (Disculpeu si el missatge no està ben
> estructurat o hi han errors).
>
> Actualment som quatre companys els que estem traduïnt la MIUI, i ho fem
> sobre un arxiu compartit d'excel al G.docs ( Aquí arxiu ). Portem unes 4.000
> línies traduïdes bé que diguem, i les altres 4.000 estan traduïdes amb el
> traductor de Google. Vaig veure allò del Crowdin, però eren versions
> antigues i en molts casos ja han canviat les <strings> de nomenclatura i
> [...]

En primer lloc gràcies per la feina que heu fet. Et passo a fer uns
quants comentaris genèrics.

Estaria veu que us llegíssiu sencera un cop la Guia d'Estil de
Softcatalà (http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d%27estil/Guia_2010) i
que us la imprimíssiu per fer-hi consultes. No només es fa servir a
Softcatalà, sinó que ens consta que traductors professionals de
Microsoft, Google, Mac, etc la fan servir.

Per terminologia teniu el Recull de Termes
(http://www.softcatala.org/recull.html), la Memòria de Traducció
(http://www.softcatala.org/wiki/Mem%C3%B2ria_traducci%C3%B3_de_Softcatal%C3%A0)
i el Termcat.

D'altra banda, si necessiteu espai pel projecte, a Softcatalà podríem
mirar de proporcionar-lo. No sé si al mateix wiki o en espai al
servidor, ho hauria de parlar amb la gent de sistemes.

D'altra banda, això de traduir des de l'original no és una cosa de
Softcatalà, sinó dels traductors professionals d'arreu del món ;-). No
fer-ho, provoca una pèrdua de qualitat de la traducció molt notable.

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat
Microbloc personal: http://identi.ca/marcbelzunces